Reklamy mobilne i zewnętrzne

perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/ReklamaReklama Działanie

Reklamy mobilne i zewnętrzne

Reklama , krótka definicja z Wikipedii

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Reklama Działanie, encyklopedyczna definicja

Reklama może być:

Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Osoby projektujące reklamy mobilne

Projektowanie reklam mobilnych bywa bardzo odpowiedzialnym zadaniem. Dzieje się tak wówczas, gdy reklamy mobilne mają służyć informowaniu potencjalnych klientów o wypuszczeniu do sprzedaży jakiegoś nowego towaru, usługi czy leku. Wobec tego osoby projektujące reklamy mobilne znajdują obecnie zatrudnienie w wielu różnych firmach i mogą one liczyć na posiadanie wysokich i stabilnych dochodów.

Muszą jednak być nastawione na to, że będą musiały co jakiś czas zmieniać swoje przyzwyczajenia i wykonywać coraz to nowe reklamy. Natomiast wśród osób zamawiających reklamy mobilne wyróżnić można wszystkich tych producentów, którzy zajmują się też sprzedażą swoich produktów, właścicieli różnego rodzaju aptek i sklepów oraz osoby prowadzące działalność naukową polegającą na przykład na nauce języków.